Accions de suport i dinamització de la Marca Parc Rural del Montserrat

Qui continuarà treballant la terra al Pallars Jussà? Jornades de reflexió i innovació per a la dinamització del sector primari
2 novembre, 2020
Entrevistes exploratòries a agricultors i agricultores en el projecte H2020 Bestmap
2 novembre, 2020
Preparació de la documentació per sol·licitar un ajut Leader en la seva 3a edició
1 octubre, 2017
Informe “Anàlisi de l’entorn” en el marc del Pla Estratègic del Museu Diocesà i Comarcal de Solsona
6 setembre, 2017

Accions de suport i dinamització de la Marca Parc Rural del Montserrat

    Descripció:

    Diversos municipis de l’entorn de Montserrat, en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, han impulsat la creació del Parc rural del Montserrat, amb l’objectiu de gestionar i dinamitzar aquest espai rural, conservar el seu paisatge característic i facilitar el desenvolupament d’activitats econòmiques vinculades directament al sector agrari -de tipus agrícola, ramader i forestal-, o indirectament, al voltant de l’artesania alimentària, l’agroturisme, la restauració, o l’activitat cultural i de lleure.

     

    El mes de març de 2019 es va presentar el Pla de gestió del Parc rural del Montserrat, un document que estableix les mesures i accions necessàries per impulsar el parc, entre les quals hi ha la creació d’una marca del Parc rural del Montserrat, que com a segell o distintiu de qualitat, caracteritzi els productes i serveis del Parc rural. També s’ha impulsat la redacció d’una estratègia de marca del Parc Rural del Montserrat, així com una proposta esborrany de reglament general.

     

    El present projecte consisteix en la coordinació de diferents actuacions relacionades amb la Marca Parc Rural del Montserrat:

    • Consens dels reglaments específics de marca per les diverses categories de productes i/o serveis que es preveu que s’hi incloguin, tant alimentaris com de serveis.
    • Organització d’un networking entre demanda i oferta dels productes locals del Parc Rural del Montserrat
    • Disseny d’una estratègia de promoció de la marca i conceptualització d’una acció concreta.
    Client:

    Diputació de Barcelona. Àrea de Territori i Sostenibilitat

    Calendari:

    2020