Més de 300 alumnes participen en els tallers per definir els Camins Escolars Sostenibles i Segurs de Cervera

Enciam agricultura social
Trobada de treball entorn de l’Agricultura Social, el 27 de novembre
20 novembre, 2015
Entrevista grupal de diagnosi al Consell d’Alcaldes de les Garrigues
23 desembre, 2015
Enciam agricultura social
Trobada de treball entorn de l’Agricultura Social, el 27 de novembre
20 novembre, 2015
Entrevista grupal de diagnosi al Consell d’Alcaldes de les Garrigues
23 desembre, 2015
Veure'ls tots

Més de 300 alumnes participen en els tallers per definir els Camins Escolars Sostenibles i Segurs de Cervera

Durant els mesos de novembre i desembre s’estan fent tallers amb l’alumnat de 5è i 6è de Primària i de 1r i 2n d’ESO dels cinc centres educatius per definir els Camins Escolars Sostenibles i Segurs de Cervera.

A cada centre l’alumnat de 5è i de 1r d’ESO ha fet tallers d’aula per conèixer quins són els camins més utilitzats per anar de casa a l’escola i de l’escola a casa o bé a l’activitat extraescolar. Després, l’alumnat de 6è i de 2n d’ESO fa els tallers de carrer, en què, a partir dels camins identificats com a més concorreguts, diagnostiquen els principals perills per al vianant i els aspectes que cal millorar per a augmentar la seguretat de cadascun d’aquests camins.

A finals de trimestre, s’hauran realitzat un total de 21 tallers – 10 tallers d’aula i 11 tallers de carrer- en els quals hi hauran participat més de 300 alumnes de Cervera.

A més a més, també s’ha dissenyat un qüestionari online adreçat a pares i mares que s’ha fet arribar per correu electrònic i que està disponible a la web de la Paeria:http://www.cerverapaeria.cat/avisos/enquesta-online-pares-i-mares.-camins-escolars-cervera.

Els resultats d’aquests tallers juntament amb els dels qüestionaris serviran per a proposar les accions de millora que cal fer perquè Cervera pugui tenir una xarxa de camins escolars segurs i sostenibles i aconseguir així que els alumnes vagin a peu, en bici o patinet de forma autònoma i segura.