Una quinzena d’empreses de la Vall de Lord participen a la sessió de creació de xarxa per millorar la destinació turística de la Vall de Lord

La tòfona, la protagonista de la primera trobada de Cuineres i Cuiners Slow Food Km0 d’aquest 2020
28 gener, 2020
Jornada de networking entre productors/es agroalimentaris i restaurants i menjadors del Parc Natural del Cadí-Moixeró
19 febrer, 2020
La tòfona, la protagonista de la primera trobada de Cuineres i Cuiners Slow Food Km0 d’aquest 2020
28 gener, 2020
Jornada de networking entre productors/es agroalimentaris i restaurants i menjadors del Parc Natural del Cadí-Moixeró
19 febrer, 2020
Veure'ls tots

Una quinzena d’empreses de la Vall de Lord participen a la sessió de creació de xarxa per millorar la destinació turística de la Vall de Lord

En el marc del programa d’ecoturisme a la Vall de Lord, el dilluns va tenir lloc la quarta sessió amb el títol “Fem xarxa per crear una destinació única”. L’objectiu d’aquesta sessió era el de facilitar la coneixença entre les empreses participants i promoure la col·laboració entre elles per esbossar propostes d’experiències en col·laboració entre els diferent agents de la Vall de Lord. Hi van participar una quinzena d’empreses de la vall interessades en cercar col·laboracions entre elles per complementar i millorar l’oferta turística de la Vall de Lord i dissenyar experiències.

La sessió va començar amb una preu presentació dels principals conceptes treballats en les tres sessions ja realitzades del programa a càrrec de Raiels, i va continuar amb la ponència a càrrec de Teia Guix ( www.coempren.com) titulada “Cooperar per assolir nous reptes”, amb la qual es van clarificar conceptes i es van donar a conèixer els elements necessaris per a la col·laboració. A partir d’aquí, la sessió va donar pas al taller participatiu en el qual en primer lloc les empreses van presentar els seus serveis i productes i van exposar el seu interès en millorar la seva activitat tot establint col·laboracions amb altres empreses de la vall i en segon lloc es van cercar les afinitats de col·laboració i es van crear dos grups de treball, cadascun dels quals va dissenyar una proposta d’experiència en col·laboració.