Jornada tècnica: “Storytelling: el relat del producte agroalimentari local en restauració”

Taller d’idees intersectorial Biolord i agents del Berguedà
20 Setembre, 2017
Camins de cervera
Camins escolars segurs i sostenibles de Cervera
27 Agost, 2015
Veure'ls tots

Jornada tècnica: “Storytelling: el relat del producte agroalimentari local en restauració”

    Descripció:

    La tècnica de màrqueting del relat o “storytelling és una eina comunicativa que es basa en explicar la història d’un producte i aconseguir d’aquesta manera una major connexió emocional amb el client.

    El relat sobre el producte pot abastar diferents línies argumentals: el lloc de producció, com l’entorn natural determina el caràcter dels seus productes, la història del productor i el seu negoci, l’origen de les matèries primeres, la manera de produir-lo i el perquè, entre altres aspectes.

    En l’àmbit de la restauració, es pot utilitzar per divulgar i donar valor afegit als productes agroalimentaris que se serveixen.

    Des de Raiels es va impartir la ponència: “Com construir un relat (storytelling) sobre el producte local aplicat a la restauració” i es va dissenyar la jornada  juntament amb l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona.

    Client:

    Escola Agrària del Solsonès

    Data:

    Abril 2019